Kurumsal İletişim

Kurumsal İletişim Yönetimi’nin ana sorumluluğu; güçlü itibar yönetimi ve marka değerinin artırılmasına yönelik faaliyetlerin planlanması, geliştirilmesi ve yönetilmesidir. Bunu yaparken güçlü marka ve pazarlama kimliğinin oluşturulmasını sağlar, mevcut strateji doğrultusunda kurumsal sosyal sorumluluk projeleri yürüterek marka itibarına istenilen katkıyı sağlamaya odaklanırlar.

Bununla birlikte, arzu edilen marka kimlik unsurlarının oluşturulması ve korunması, iş ihtiyaçları ve hedefleri doğrultusunda pazarlama iletişimi faaliyetlerinin yürütülmesi, sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda uygulamaların koordine edilmesinden sorumlular. Aynı paralelde, başarılı iletişim stratejileri ve faaliyetler de geliştirilerek kurumsal değerlere ve etik kurallara uygun, güçlü bir kurum kültürünün tesis edilmesi ve yönetilmesi ve tüm sosyal paydaşlarla (müşteriler, çalışanlar, basın, akademik dünya, dernek ve vakıflar, vs.) planlanmış ve hedefleri tanımlanmış haliyle, sürdürülebilir ilişkinin sürdürülmesi bölümün ana fonksiyonlarını oluşturmaktadır.

Yönetimin ana organizasyonel birimleri şunlardır:

  • Marka Yönetimi
  • Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Stratejik İletişim