Belki yeni yolculuklara yelken açmak için belki de sadece ufak bir keşif için buradasın. Yapı Kredi’nin ayrıcalıklı dünyasında nasıl bir hayat olduğunu ve hakkımızda merak ettiklerini seninle paylaşmak istiyoruz.
Türkiye’nin ilk özel sermayeli bankası olarak 1944 yılında kurulmamızla başlayan hikâyemiz, 2006 yılında ülkemizin ve Avrupa’nın en büyük grubu Koç Holding ile birleşmemiz sayesinde büyüyerek devam ediyor. Bugün her iki kurumun da tarihini ve ortak değerlerini içeren bir finans devi olmaktan gurur duyuyoruz.
”Hizmette sınır yoktur” anlayışı ile; her alanda olduğu gibi, tasarladığımız benzersiz olanaklarla Yapı Kredililerin, öğrencilerin ve Yapı Kredi Ailesi’nin bir parçası olma hayali taşıyan herkesin gelişimine, kariyerine ve sosyal hayatına değer katmaya odaklanıyoruz.
Çünkü Yapı Kredili Olmak;
Bir kurumun değerlerini oluşturan ve yaşatan çalışanlarıdır. Biz, 1944’den beri bu bilinçle gücümüzü birbirimizden alarak, hayata ve topluma dokunmaya, sektöre yön vermeye devam ediyoruz. Biz, hayata geçirdiğimiz birçok “ilk” ile sektöre ve sektördeki yeniliklere öncülük ediyoruz. Biz, “Hizmette sınır yoktur” anlayışıyla yüzbinlerce müşterinin hayaline ortak oluyoruz.
Detaylı bilgi için tıklaYapı Kredili demek Koçlu demek! Peki, Koçlu ne demek?
Yapı Kredi Bankacılık Akademisi; Yapı Kredi ile gelişimin ve eğitimin sınırı yok! Bankacılık Akademimizle ...
Detaylı bilgi için tıklaKariyerin Senin Elinde! Yapı Kredi’de çalışma arkadaşlarımızın kariyer hedeflerini oluşturmaları ve bu hedef ...
Detaylı bilgi için tıklaYapı Kredililerin kendi kariyerlerine yön vermesine destek olurken doğru insan kaynağını doğru pozisyonda konumlandırmaya çok önem veriyoruz.
Detaylı bilgi için tıklaKemerler bağlansın, geleceğe yolculuk başlıyor! Biz, 17.000 kişilik kocaman bir aileyiz ...
Detaylı bilgi için tıklaYapı Krediller yalnızca işte değil tüm önemli anlarda birbirinin yanında! Doğum gününden evlilik yıldönümüne, çocuğunun doğum gününe, ilkokula adım attığı güne ...
Detaylı bilgi için tıklaYapı Kredi Yayınları: 1945’te Doğan Kardeş Dergisi ile başlayan köklü yayıncılık geleneğinin günümüzdeki temsilcisi olan ...
Detaylı bilgi için tıklaYapı Kredi olarak kurumsal sosyal sorumluluk projelerimizi; başta eğitim, çevre, kültür ve sanat olmak üzere birçok ...
Detaylı bilgi için tıklaDoğan Kardeş Dergisi: Ülkemizin yayın hayatını devam ettirebilmiş en uzun ömürlü dergisi olan Doğan Kardeş dergisi, 1945-1978 yılları arasında kesintisiz olarak yayınlanmıştır.
Detaylı bilgi için tıklaGöz Tarama Teknolojisi: Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi, devrim niteliğinde teknolojik uygulamalara imza atarak bankacılıkta yeni bir dönem başlattı.
Detaylı bilgi için tıklaBankamızda birbirinden farklı 18 departmanımız uyum içinde çalışır. Öne çıkan bölümleri tanımaya ne dersin?
Perakande Bankacılık; Bireysel Bankacılık, Özel Bankacılık ve İşletme Bankacılığı müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli olan hizmet modellerinin, satış ve pazarlama stratejilerinin, müşteri bazlı CRM aksiyonlarının geliştirilmesinden sorumlu olan yönetimdir.
Detaylı bilgi için tıklaTicari ve KOBİ Bankacılık; KOBİ’ler (Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler) ile cirosu daha yüksek Ticari firmalara yönelik ürün yönetimi, hizmet geliştirme ve satış faaliyetlerinin yürütüldüğü yönetimdir.
Detaylı bilgi için tıklaKurumsal Bankacılık Yönetimi’nin amacı; büyük ölçekli yerel ve çokuluslu şirketlerle uzun vadeli işbirliği oluşturarak derinleşmek, bu şirketlerin finansal iş ortağı ve danışmanı olma rolünü üstlenerek değişen ihtiyaçlarına ve piyasa koşullarına göre en uygun ürünleri ve hizmetleri sunmaktır.
Detaylı bilgi için tıklaBanka’nın Şubeleri dışındaki kanallardan müşterileri ile iletişim halinde olduğu görüntülü ve sesli Müşteri iletişim Merkezi, ATM, müşteri deneyimi, dijital pazarlama, internet ve mobil kanallarına yönelik; gelişim, tasarım, uygulama, performans takibi gibi faaliyetleri Sınırsız Bankacılık Yönetimi altında yürütülür.
Detaylı bilgi için tıklaTeknoloji, Veri ve Süreç Yönetimi; Banka’nın genel vizyonu ve iş planları ile uyumlu Teknoloji misyonu ve stratejisinin oluşturulmasından, müşteriler ile Banka’nın diğer birimlerine verimli ve etkin hizmet sağlanması amacıyla Banka’nın teknolojik altyapısının ve teknik ortamın gelişimi çerçevesinde geliştirilmesinden sorumludur.
Detaylı bilgi için tıklaHazine Yönetimi, tanımlanmış olan stratejiler ve politikalar çerçevesinde, Banka içi ve dışı düzenlemelere uygun olarak, Banka’nın menkul kıymet portföyünün yönetimi, para piyasaları işlemlerinin gerçekleştirilmesi, özel fon yönetimi ürünlerinin pazarlanması, piyasa politikalarının izlenmesi ve ilgili gereksinimler ile kapsamı altındaki ürünlerin ve hizmetlerin gelişimine ilişkin bilgilerin geliştirilmesini sağlamakla sorumludur.
Detaylı bilgi için tıklaStratejik Planlama ve Yatırımcı İlişkileri; bankanın stratejik öncelikleri çerçevesinde odaklanacağı alanların ve yatırımların belirlendiği, rekabette bankanın başarılı olduğu ve geride kaldığı alanların tespit edilerek gelişme alanların ortaya konduğu ve makro ölçekte finansal performans takibinin yapıldığı yönetimdir.
Detaylı bilgi için tıklaBankamız tüm faaliyetlerinin, yeni ürün ve hizmetlerinin Bankacılık Kanunu'na, mevzuata, banka içi politika ve kurallar ile uyumunun sağlanmasından, karşılaşılan risklerin ölçülmesi, risk yönetim politikalarının oluşturulması ve risklerin bankanın stratejik hedefleri doğrultusunda kontrol altında tutularak yönetilmesinden Uyum İç Kontrol ve Risk yönetimi sorumludur.
Detaylı bilgi için tıklaİç Denetim Yönetimi’nin amacı; objektif değerlendirme metotları ile her bir yönetimin planlama, organizasyon ve kontrol işlevlerinin ve dahili kontrol sistemlerinin yerel yasalara, dahili yönetmeliklere, yönetim politika ve prosedürlerine uygunluğunu denetlemektir.
Detaylı bilgi için tıklaKrediler Yönetimi; kredi riskleri konusunda en mükemmel seviyeye erişilmesi amacıyla, finansal kurumlar dahil Banka’nın tüm müşterileri için kredi tahsisi, canlı kredi portföyü izleme, faaliyetlerinden oluşan genel kredi sürecinin etkin bir biçimde oluşturulması ve yönetilmesinden sorumludur.
Detaylı bilgi için tıklaKurumsal İletişim Yönetimi’nin ana sorumluluğu; güçlü itibar yönetimi ve marka değerinin artırılmasına yönelik faaliyetlerin planlanması, geliştirilmesi ve yönetilmesidir. Bunu yaparken güçlü marka ve pazarlama kimliğinin oluşturulmasını sağlar, mevcut strateji doğrultusunda kurumsal sosyal sorumluluk projeleri yürüterek marka itibarına istenilen katkıyı sağlamaya odaklanırlar.
Detaylı bilgi için tıklaİnsan Kaynakları Organizasyon ve İç Hizmetler Yönetimi, Grup amaç ve stratejileri doğrultusunda, kurumun organizasyonel gelişimini ve stratejilerini desteklemek için gerekli kalite ve standartlarda insan kaynağı yönetimini sağlamaktan sorumludur.
Detaylı bilgi için tıklaBanka bilgi sistemlerinde uygulanması gereken güvenlik prensip, politika ve kurallarını belirlemek, yapılan çalışmaların bu çerçeveye uygunluğunu takip etmek ve sağlamak, bilgi ve veri güvenliğine ilişkin tüm noktalarda ihtiyaç duyulan danışmanlığı sağlamak Bilgi Sistemleri Güvenlik Yönetimi altında yürütülür.
Detaylı bilgi için tıklaFinansal Planlama ve Mali İşler Yönetimi’nin amacı; mükemmel bir bütçeleme, Banka’nın elde ettiği sonuçların etkin ve zamanında izlenmesi, ve etkin maliyet yönetimi sağlamak için kapsamlı bir strateji belirlemektir.
Detaylı bilgi için tıklaTahsilat ve Tasfiye Yönetimi; genel olarak bankanın tüm müşterileri için yakın izleme, yeniden yapılandırma, tahsilat, tasfiye faaliyetlerinden oluşan tahsilat sürecinin etkin bir biçimde oluşturulması ve yönetilmesinden sorumludur.
Detaylı bilgi için tıklaHukuk Yönetimi’nin amacı; kurumsal ve hukuki yükümlülükler ve gereklerin yerine getirilmesi, faaliyetlerin yasalara uyumunun sağlanması, yasalarda meydana gelen değişikliklerin izlenmesi ve Banka seviyesinde tutarlı şekilde yorumlanmasıdır.
Detaylı bilgi için tıklaBankacılık Operasyonları Yönetimi; şube, bölge ve merkezi operasyon ekipleri tarafından verilen operasyonel hizmet ve işlemlerin, yüksek kalite ve verimlilik önceliği ile sunulmasını sağlayacak şekilde yönetilmesinden sorumludur.
Detaylı bilgi için tıkla